Reklamační řád

Výměna a vrácení zboží

Při uzavření kupní smlouvy na dálku (např. tedy nákup v internetovém obchodě) má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14-ti dnů od převzetí zboží.

V případě zájmu o výměnu či vrácení zboží (např. při koupi špatné velikosti) postupujte prosím takto:

  • Zboží bez známek užívání v původním obalu (i s visačkami identifikujícími zboží, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím) pošlete zpět do 14 dnů od převzetí (do tohoto data musí být zboží doručeno zpět) na adresu: Hana Purmová, Dubenec 241, 54455 Dubenec
    Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování provádí dodavatel).
  • K vyměňovanému zboží připojte průvodní dopis s popisem závady a předmětu reklamace vč. formy případné náhrady.
  • Při výměně či vrácení zboží jsou zákaznikovi podle zákona účtovány skutečně vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží - poštovné 125 Kč a v případě, že požadujete vrácení peněz složenkou také sazba dle ceníku České pošty. V případě vracení peněz převodem, není účtován žádný poplatek. Uvádějte tedy prosím raději číslo účtu.
    Žádné další poplatky nejsou účtovány.
  • Výměnu Vám zašleme obratem a o odeslání Vás budeme informovat.

Pokud si s výměnou zboží nevíte rady, zavolejte na 725332339 nebo napište na hana.purmova@seznam.cz.

Ochrana osobních údajů

Vážený zákazníku, Vámi sdělené osobní údaje při objednávání zboží slouží pouze k vystavení daňového dokladu a zaslání zboží a v žádném případě nebudou poskytnuty třetí straně či jinak zneužity ke komerčním účelům.

Záruka

Na chovatelské potřeby je poskytována zákonem stavovená záruční doba 24 měsíců (kromě zákonem stanovených vyjímek - týká se především krmiv).

Reklamace

Ačkoliv prodáváme pouze prvotřídní zboží, jako u každého obchodníka se Vám může se stát, že bude nutné zboží reklamovat. Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené zboží, kontaktujte nás na telefonu 725332339  nebo e-mailem na hana.purmova@seznam.cz (je třeba uvést Vaše jméno, číslo kupního dokladu - faktury a název reklamovaného zboží). Dohodneme s Vámi další postup. Zákazník je povinnen reklamaci nahlásit neprodleně po zjištění vady zboží a po obdržení instrukcí z naší strany reklamované zboží neprodleně odeslat k nám, pokud bude odeslání reklamovaného zboží požadováno. Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování v případě vrácení peněz za zboží provádí dodavatel).

 

Nevyzvednuté zboží

Při nevyzvednutí odeslané zásilky vzniká prodávajícímu nárok na úhradu dopravného (poštovného) ve skutečně uhrazené výši (dopravci, poště). Tento nárok vzniká i v případě, že objednávka přesahuje hodnotu splňující podmínky pro odeslání zdarma. Opakované odeslání zásilky je po dohodě možné. Prodávající si vyhrazuje právo požadovat náhradu s tím spojených nákladů.