Reklamační řád
Výměna a vrácení zboží
Při uzavření kupní smlouvy na dálku (např. tedy nákup v internetovém obchodě) má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14-ti dnů od převzetí zboží.
V případě zájmu o výměnu či vrácení zboží (např. při koupi špatné velikosti) postupujte prosím takto:
- Zboží bez známek užívání v původním obalu (i s visačkami identifikujícími zboží, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím) pošlete zpět do 14 dnů od převzetí (do tohoto data musí být zboží doručeno zpět) na adresu: Hana Purmová, Dubenec 241, 54455 Dubenec
Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování provádí dodavatel). - K vyměňovanému zboží připojte průvodní dopis s popisem závady a předmětu reklamace vč. formy případné náhrady.
- Při výměně či vrácení zboží jsou zákaznikovi podle zákona účtovány skutečně vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží - poštovné 125 Kč a v případě, že požadujete vrácení peněz složenkou také sazba dle ceníku České pošty. V případě vracení peněz převodem, není účtován žádný poplatek. Uvádějte tedy prosím raději číslo účtu.
Žádné další poplatky nejsou účtovány. - Výměnu Vám zašleme obratem a o odeslání Vás budeme informovat.
Pokud si s výměnou zboží nevíte rady, zavolejte na 725332339 nebo napište na hana.purmova@seznam.cz.
Ochrana osobních údajů
Vážený zákazníku, Vámi sdělené osobní údaje při objednávání zboží slouží pouze k vystavení daňového dokladu a zaslání zboží a v žádném případě nebudou poskytnuty třetí straně či jinak zneužity ke komerčním účelům.
Záruka
Na chovatelské potřeby je poskytována zákonem stavovená záruční doba 24 měsíců (kromě zákonem stanovených vyjímek - týká se především krmiv).
Reklamace
Ačkoliv prodáváme pouze prvotřídní zboží, jako u každého obchodníka se Vám může se stát, že bude nutné zboží reklamovat. Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené zboží, kontaktujte nás na telefonu 725332339 nebo e-mailem na hana.purmova@seznam.cz (je třeba uvést Vaše jméno, číslo kupního dokladu - faktury a název reklamovaného zboží). Dohodneme s Vámi další postup. Zákazník je povinnen reklamaci nahlásit neprodleně po zjištění vady zboží a po obdržení instrukcí z naší strany reklamované zboží neprodleně odeslat k nám, pokud bude odeslání reklamovaného zboží požadováno. Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování v případě vrácení peněz za zboží provádí dodavatel).
Nevyzvednuté zboží
Při nevyzvednutí odeslané zásilky vzniká prodávajícímu nárok na úhradu dopravného (poštovného) ve skutečně uhrazené výši (dopravci, poště). Tento nárok vzniká i v případě, že objednávka přesahuje hodnotu splňující podmínky pro odeslání zdarma. Opakované odeslání zásilky je po dohodě možné. Prodávající si vyhrazuje právo požadovat náhradu s tím spojených nákladů.